vineri, 27 aprilie 2012

Cum poți transforma imagini (JPG) în PDF și/sau documente PDF în imagini …


De ce ar vrea cineva să transforme imagini în PDF sau viceversa ?!? N-am nici cea mai mică idee, însă au fost mulți cei care mi-au cerut un program care să facă ori una, ori cealaltă, ori ambele operații. Eu n-am avut niciodată nevoie o asemenea aplicație… Deci, nu vă așteptați la miracole…
program de transformat imagini in PDF
SuperGeek Free JPG to PDF Converter, în afară de faptul ca are un nume lung cât istoria românilor și că este unul dintre cele mai plictisitoare programe pe care le-am cunoscut în ultimele săptămâni, poate fi folosit nu doar pentru a-ți pierde timpul cu el, ci și pentru a transforma imagini înPDF (Portable Document Format) sau PS (PostScript).

Programul mi se pare cu atât mai interesant cu cât nu poate transforma documente PDF în JPG, funcție care, zic eu, unul care nu programează nimic altceva decât alarma, nu e foarte greu de inclus devreme ce PDF To JPG poate face asta…
program de transformat PDF in JPG
Oricum, văzând ambele aplicații, ne afundăm tot mai mult în mistere… De ce nici unul dintre ele nu poate face operația realizată de celălalt ?!? După cum spuneam, un mister încă neelucidat. Îi spunem lui Dan Diaconescu și așa îi dăm un subiect nou, exclusiv, pentru următori trei ani ?!?
Revenind la subiect, SuperGeek Free JPG to PDF Converter poate fi descărcat de aici, iar PDF To JPG de aici. Aștept păreri…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu